HTML

Isten Utál Mindnyájunkat

Blogot írni minden hülyegyerek tud, így köztük én is. Majd meglátom miről írok, talán most egyezzünk ki annyiban, hogy amit látok arrol...ok?

Friss topikok

Linkblog

Sandokan

Spada 2009.12.28. 21:34

 

Éljen a futás, gondoltam, megvárva sötétedést, hogy senki se lássa, egészséges dolgokat is szoktam csinálni, jól beöltözve nekivágtam az éjszakának nyúlcipőmmel. Az első egy-két perc tök jó volt, a harmadik kezdett unalmas lenni, a negyedikben fulladtam, az ötödikben pedig megálltam és körülbelül tíz másodperc gondolkodási időt adva magamnak úgy döntöttem, hogy visszafordulok…persze azt már csak sétálva tettem meg…
De mikor hazaérve a nosztalgia illata csapta meg orromat, a rég játszott Sandokan c. film zenéjét hallva rögvest visszatért huncut kis vigyorom. Így, ezt a kis dalt dúdolászva, mit sem törődve azzal a ténnyel, hogy teljesen kattantnak néznek, majszolgattam vacsorámat mosolyogva...kábéígy: :-) hamm, hamm

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soliver.blog.hu/api/trackback/id/tr71629289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása