HTML

Isten Utál Mindnyájunkat

Blogot írni minden hülyegyerek tud, így köztük én is. Majd meglátom miről írok, talán most egyezzünk ki annyiban, hogy amit látok arrol...ok?

Friss topikok

Linkblog

kitt-katt

Spada 2009.12.08. 15:45

Legmélyebb sajnálatom ellenére tegnap nem fértem ide, hogy szokásos stílusomban megszeretgesselek benneteket, így ma itt a tegnapi pótlása is:

Vonatozni tényleg jó!

Ma este, minden szándékom ellenére vissza kellett utaznom gyűlölt kis városomba és úgy döntöttem, hogy most sem mondok ellent kalandvágyó habitusomnak és kielégítés képp felültem a legelső Szegedre tartó vaskerekűre.

Már a vonatra várva is számolgatni lehetett a szebbnél kurvásabb nőket, s kedvemre téve, egy fiatal lánnyal hozott össze  jó sorsom. Kedves volt és naiv ez nagyon megfogott,  nem is türtőztettem magam…kellemes húsz percet töltöttünk együtt a vonat illemhelyiségében, majd mint akik jól végezték dolgukat, elegánsan hagytuk el  a tett színhelyét.

Így hát, ezek után bátran ki merem jelenteni, hogy vonattal utazni a legcélszerűbb… 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soliver.blog.hu/api/trackback/id/tr111583604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása