HTML

Isten Utál Mindnyájunkat

Blogot írni minden hülyegyerek tud, így köztük én is. Majd meglátom miről írok, talán most egyezzünk ki annyiban, hogy amit látok arrol...ok?

Friss topikok

Linkblog

hablablablaa...

Spada 2009.12.13. 22:07

Ismét egy haláli unalmas hét végére értünk kedveskéim. Sok mindent csinálhattam volna, de csak aludtam, ettem, ürítettem, és persze ittam. Néhányan jönnek a közhelyes ötleteikkel, hogy miket kellene és hogy így miért ne...néha meg is hatnak...tényleg. De ez nem elég.

1. Ne háborgass tök fölöslegesen, mert úgy sem éri meg!

2. Ha találkozunk, hívj meg egy italra és csak utána kezdj bele a hülye kis mondókádba, így már félig nyert ügyed lehet!

3. A szebbik nem közül is csak a szebbek jöhetnek szóba, sajna nem vagyok a máltai szeretetszolgálat munkatársa...

Üdv nektek ti mindent mindig tudó, aranyos két lábon járó péniszek és vaginák!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soliver.blog.hu/api/trackback/id/tr271595303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása