HTML

Isten Utál Mindnyájunkat

Blogot írni minden hülyegyerek tud, így köztük én is. Majd meglátom miről írok, talán most egyezzünk ki annyiban, hogy amit látok arrol...ok?

Friss topikok

Linkblog

Ejjha!

Spada 2009.12.16. 11:10

 

Ezt nevezem én kutya hidegnek, mikor már a gondolattól is borsózik a hátam, hogy kitoljam fokhagyma seggemet a térre. Ám annál jobb betévedni a helyre, ahol már alkalmasint jól kiismertek, instant módon szolgálnak ki a kedvenc italommal és jobb estéken még talán egy kis muzsika is melegíti átfagyott füleimet…stones, jimi, MMJ, vagy ha ezek nem, hát egy kis pokolbéli hangulatot előcsalogató Black Sabbat. Igazuk is van, ha már tényleg kis ördögökként viselkedünk, így a „szeretet ünnepe” előtt, miért ne?!
Mint már mondtam, jó zenéhez jó ital párosul nálam, s az ezektől felszaporodott jókedvvel vágok neki az előttem álló hótorlaszolt, baszott hidegnek…is…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://soliver.blog.hu/api/trackback/id/tr861601767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása